Авторизація Реєстрація
Обране
0
0

Переглянуті

Немає переглянутих

Умови співпраці

 

Як оформити замовлення


1.   Зареєструйтеся на сайті.

2. Перейдіть в каталог.

3. Виберіть модель і додайте в корзину потрібну кількість товару.

4. Далі можете продовжити покупки або оформити замовлення.

5. Переглянувши замовлення, виберіть спосіб доставки і оплати, потім натисніть "оформити замовлення".

Вітаємо! Ваше замовлення успішно оформлено. На Ваш e-mail відправлено накладна. Наші менеджери зв'яжуться з вами для підтвердження замовлення.

 

 

Умови співпраці     

1.Мінімальний замовлення - одна ростовка.

2.Сроки відправки замовлення - 1 добу з моменту його оплати.

3.Способи оплати:  

  • розрахунковий рахунок
  • Картка приват 24
  • Післяплата (якщо ви вибрали оплату післяплатою & ndash; передоплата 20% від суми замовлення)

     

    4.У п'ятницю та неділю замовлення не відправляються.

     

    5.Груз, відправлений післяплатою, потрібно забрати протягом   5 днів. В іншому випадку вантаж автоматично повертається до нас і передоплата не повертається.  

     

    Доставка

     

    Доставка здійснюється транспортними компаніями:  

    • Нова пошта
    • Укр.почта
    • Автолюкс
    • Meest Express

       

      Так само доставку можна здійснити будь-яким зручним для Вас транспортом, який йде з 7км, відправка таким транспортом тільки після 100% передоплати.

       

       

      Повернення та Обміни  

      У випадки виявлення фабричного браку, пересорта або распаровкі & ndash; ми здійснюємо обмін або повернення.

      Обмін або повернення можливе тільки протягом трьох днів з дня отримання Вами замовлення. При наявності оригінальної упаковки.

       

      Ми вам запропонуємо:

      • натомість іншу модель
      • повернути кошти на зазначену Вами карту протягом 3-х робочих днів після отримання нами повернення на пошті
      • зробити знижку на слід. замовлення на суму повернутого вами товару.

         

        Наша компанія завжди йде на зустріч своїм клієнтам, тому готові індивідуально розглядати кожен випадок.

         

        УВАГА !!!

        Ми не надаємо гарантію на світяться елементи! LED елементи можуть перестати світитися в будь-який момент. Повернення по такому взутті примать тільки після узгодження з менеджером і доставка оплачується відправником.

         

        Важливо протягом 3-х днів обов'язково перевірити отриманий вами товар, якщо ви виявляєте яку проблему, то потрібно відразу написати менеджеру в вайбер, якщо це брак то надати ФОТО. У разі якщо товар має брак більш ніж в 3 парах, то повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти в первинному вигляді до вирішення питання з нашим менеджером.Не проданий або перестав подобатися поверненню не підлягає. Гарантій якості на взуття не надаємо. Якщо взуття виявилася неякісною і це з'ясувалося під час носкі- повернути або обміняти такі позиції ми не можемо.

        Обміну та поверненню підлягають моделі при дотриманні наступних правил:

        • претензія по браку надсилається на Viber Вашого особистого менеджера
        • обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно брак товару
        • повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику).

         

        Більш повну інформацію Ви можете отримати у вашого менеджера за телефонами:

        063 422 92 90 (з 9:00 до 19:00)

         

         

         

         

         

         

         

         

         

вверx