Як оформити замовлення
1. Зареєструйтеся на сайті.
2. Перейдіть в каталог.
3. Виберіть модель і додайте в корзину потрібну кількість товару.
4. Далі можете продовжити покупки або оформити замовлення.
5. Переглянувши замовлення, виберіть спосіб доставки і оплати, потім натисніть "оформити замовлення".
Вітаємо! Ваше замовлення успішно оформлено. На Ваш e-mail відправлено накладна. Наші менеджери зв'яжуться з вами для підтвердження замовлення.
Умови співпраці
1.Мінімальний замовлення - одна ростовка.
2.Сроки відправки замовлення - 1 добу з моменту його оплати.
3.Способи оплати:
4.У п'ятницю та неділю замовлення не відправляються.
5.Груз, відправлений післяплатою, потрібно забрати протягом 5 днів. В іншому випадку вантаж автоматично повертається до нас і передоплата не повертається.
Доставка
Доставка здійснюється транспортними компаніями:
Так само доставку можна здійснити будь-яким зручним для Вас транспортом, який йде з 7км, відправка таким транспортом тільки після 100% передоплати.
Повернення та Обміни
У випадки виявлення фабричного браку, пересорта або распаровкі & ndash; ми здійснюємо обмін або повернення.
Обмін або повернення можливе тільки протягом трьох днів з дня отримання Вами замовлення. При наявності оригінальної упаковки.
Ми вам запропонуємо:
Наша компанія завжди йде на зустріч своїм клієнтам, тому готові індивідуально розглядати кожен випадок.
УВАГА !!!
Ми не надаємо гарантію на світяться елементи! LED елементи можуть перестати світитися в будь-який момент. Повернення по такому взутті примать тільки після узгодження з менеджером і доставка оплачується відправником.
Важливо протягом 3-х днів обов'язково перевірити отриманий вами товар, якщо ви виявляєте яку проблему, то потрібно відразу написати менеджеру в вайбер, якщо це брак то надати ФОТО. У разі якщо товар має брак більш ніж в 3 парах, то повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти в первинному вигляді до вирішення питання з нашим менеджером.Не проданий або перестав подобатися поверненню не підлягає. Гарантій якості на взуття не надаємо. Якщо взуття виявилася неякісною і це з'ясувалося під час носкі- повернути або обміняти такі позиції ми не можемо.
Обміну та поверненню підлягають моделі при дотриманні наступних правил:
Більш повну інформацію Ви можете отримати у вашого менеджера за телефонами:
063 422 92 90 (з 9:00 до 19:00)
Кількість пар
Связаться с руководством